niedziela, 9 sierpnia 2015

Beginnings



Hej.

Mam na imie Aleksandra. Dopiero zaczynam przygode z blogiem :)
Zamierzam tutaj zamieszczac wiersze mojego autorstwa I napewno tez jakies cytaty,
ktore mnie inspiruja do pisania :)
Wiersze sa jak najbardzie tylko moje I o mnie. Nie sa one na najwyzszym poziomie,
ale mam dopiero 15 lat I dopiero zaczynam.
Wiem ze na poczatku trudno zdobyc czytelnikow, ale mam nadzieje ze znajdzie sie tych paru
ludzi, ktorym sie spodoba to co pisze I jak pisze. Krytyke tez przyjmuje, bo znow powtarzam :
Dopiero sie ucze :)

Jezeli ktos chcialby sie dowiedziec czegos wiecej o mnie, wystarczy kliknac na moja nazwe
na glownej stronie bloga. Tam tez znajduje sie moj mail :)

Narazie to wszytsko, ale spodziewam sie, ze juz jutro pojawi sie notka z czyms ode mnie :)


Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz