sobota, 15 sierpnia 2015

Forbbiden Fruit - Zakazany owoc

Hejj :)

Dzis pojawia sie druga czesc wierszyka z poprzedniej notki.
Jednak za nim Wam przedstawie te czesc, bardzo chcialabym podziekowac Patts i Natalii za ostatnie komentarze :) Prowadzicie cudowne blogi <3

A nizej 2 cz. ;) :


Traktujemy sie nieznacznie, obieramy inne drogi,
ale i tak wodzimy za soba wzrokiem, a gdy juz go napotkamy, spuszczamy w nogi.
Chlodna uprzejmosc, ale zainteresowania nie ukryjemy,
przy spojrzeniach az iskrzy, chyba niezbyt dobrze udajemy.
Niby to nas nie obchodzi, ale zachowanie mowi co innego,
to wszystkio takie dziwne, juz nie wiem co myslec - nic nowego.
Czesciej nie trzyma jej reki, gdy mysli ze nie widze,
idac osobno, kiedy ja jestem daleko, czemu mi to robi? Przeciez niczym go nie krzywdze.
Czasami mam ochote sprawic ci ogormny serca bol, taki jak ty mi,
moglabym cie dogonic ale nie mam ochoty ani sil,
jednoczesnie nie umiem bez ciebie zyc.

Czuje sie podle, tyle uczuc sprzecznych,
ale serce wie ,,lepiej", znow powtorka bledow przeszlych.
Nie potrafie sie zdecydowac, ty chyba tez nie,

czas ucieka, a my ciagle gramy w jakas gre.
Ta niepewnosc sprawia, ze czuje sie niepowtarzalnie,
ale chcialabym w koncu wiedziec czy jakas czecs ciebie, jest przeznaczona dla mnie.
Narazie chyba tak musi zostac, ale nie wiem jak dlugo tak wytrzymam,
ale jestem pewna, ze dzieki tobie inny rozdzial w zyciu zaczynam.
Mimo, ze jest on trudny, pomogl zerwac z przeszloscia,
ale znow musze sie zmagac z zakazana miloscia
.

Mysle, ze chyba kazdy kiedys mial w sercu taka zakazana osobe do ktorej Was ciagnelo, ale
nigdy nic z tego nie wyszlo :(

Alex

Ps. Zakochalam sie w tej piosence <3

https://www.youtube.com/watch?v=ba19klz2TJQ

2 komentarze:

  1. świetny blog! <3 na pewno będę często wpadać, jeśli chcesz to możemy zaobserwować ;) zapraszam też do siebie, dopiero zaczynam i zamieściłam dzisiaj swój pierwszy post: http://olabugaj.blogspot.com/2015/08/wrocaw.html ;) buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję <3 Ja chwilowo nie mam internetu dopiero w przyszły tydzień 😢 chętnie wpadnę i zaobserwuję :)) ;*

    OdpowiedzUsuń