piątek, 22 lipca 2016

Coming Back


Hej tym, którzy tu jeszcze czasem zaglądają :)

Wiem, przesadziłam z nie pisaniem. Ostatnio napisałam coś w listopadzie, zeszłego roku!
Mam kilka usprawiedliwień : pierwsze, najbardziej popularne to szkoła. Sporo miałam wtedy nauki. Nie tylko na blogu przestałam pisać, ale i ogólnie nie pisywałam żadnych wierszy, a w każdym razie nie tak często. A jak już się zmuszałam do napisania, to niezbyt wychodziło.
Drugie wyjaśnienie : mało kto tu zaglądał, więc się poddałam, Wystarczy mi w zupełności pisanie dla przyjaciół. Jednak .. czuję jakiś niedosyt i trochę źle się z tym czuję, że tak zrezygnowałam.
Ostatnio dużo się wydarzyło w moim życiu, Dobrego i złego. Przeczytałam wiele książek, słuchałam muzyki zwracając szczególniej uwagę na słowa... Nabrałam nowych inspiracji i chyba moje pisanie się zmieniło, dojrzało :)

Chciałabym wiedzieć, czy jest ktoś, kto byłby zainteresowany czytaniem wierszy mojego autorstwa?
Tylko pod tym względem będę przywracać ten blog do życia.

Poniżej wstawiam kilka fotek z moich wakacji oraz książek w których ostatnio się zaczytuję i które zapewne wkrótce zainspirują mnie do napisania czegoś nowego :)













Ta książka baaardzo mnie w sobie rozkochała, przeczytałam ją w dwa dni! Bardzo lekko napisana, romantyczna i w sam raz do czytania w wakacje :) Naprawdę urzekł mnie styl pisania tego autora i na pewno sięgnę po więcej jego książek :)



Natomiast na początku tej książki wielokrotnie płakałam :( Pokazuje, że nie wszystkie rodziny są szczęśliwe i choć z  pozoru wydają się idealne, nikt nawet nie może sobie wyobrazić co się dzieje za zamkniętymi drzwiami ich domu. Jeszcze nie skończyłam czytać tej książki, jestem w połowie ale już wiem, że gdy tylko ją skończę to mój kolejny wiersz będzie zainspirowany tą właśnie książką!
Uwielbiam Danielle Steel. Dla mnie to kobiecy odpowiednik Nicholasa Sparksa :)

Ktoś czytał którąś z nich? Jakie opinie? Może też macie jakieś ciekawe książki, po które warto sięgnąć? ;)

Pozdrawiam,
Alex






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz